6 Temmuz 2010 Salı

Temmuz'un ilk yazısı !

Harika bir yaz günü, Temmuz 2010'un ilk yazısını yazıyorum.

Dışarda sıcak ve güzel bir hava var. Ne var bunda Temmuz tabi ki sıcak olacak demeyin :) Zira bu sene inanılmaz yağmurlar yağdı, geçen haftaya dek, yağmurlu ve serin bir hava hakimdi Ankara'da..

Neyse artık yaz geldi inşallah. Topu topu 2 ay faydalanacağız güzelim yaz mevsiminden, Eylülden sonra yine başlayacak soğumaya. Ben de elimden geldiğince yazın tadını çıkartmaya bakacağım. İnşallah güzel, keyifli ve harika bir yaz beni bekliyor.

Evet efendim, günler güzel gidiyor. Ben kendimi bir kuş kadar hafif, mutlu ve özgür hissetmekteyim. Zaten öyleydi ama, artık iyice bir kuş misali hafif hissetmeye başladım. Çok şükür. Çok mutlu ve hafifim, inşallah hep de öyle kalmaya devam edecek.

Temmuz'da fazla bir hareket yok buralardayım. Ağustos'da tatil planlarım var hayırlısıyla, bir kaç arkadaş tatile gitmeyi düşünüyoruz.

Fırsat ve maddi imkan bulan herkes gidebilir umarım.

Hayatı seviyorum, yaşamayı seviyorum, bu dünyada olduğum ve bütün bu nimetlerden sınırsızca yararlanabildiğim için her an yüce yaratıcıya şükrediyorum.

Sevgiyle kalın, görüşmek üzere,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder